Wednesday, June 22, 2011

kisah dongeng!

wink^^V
tertarik lagi sekali ngn lagu ni..korng taw lagu stacy?
uh..lagu yg sangat menyentuh gegendang telinga sy..wah..layann...
huh..memulakan pagi dengan melayan lagu jiwa2 ni..wah..ape suda jadi kepada cik emil yg berhati waja 1.6..
kalaw nak dgr, silalah kelaman youtube..wah..jiwang2..ni je ke tahap jiwang sy~ hahaha
mcm budak kicik..padahal umur da suku abad..OMG OMG!!
wah donno la...like hell like these song very much!
:D
peace!



Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

p/s : tringt lagu time PT mase zaman u.. lari2, kita lari, buat Pt, sampai mati..agar kuat..urat kaki..urat dawai..tulang besi..
<3

No comments: