Friday, February 10, 2012

tips mencari ketenangan^^

wink^^V

hi hi...
korang ade tips x mencari ketenangan!
hehe..aku? kematangan pon xbrape nak matang..ahhaha
tips masak memasak leh la aku kongsikan...ala..masak je ape yg ade,..
korang belasah je...sendiri masak..sendiri makan...tu la aku...tu sebab jadik gumok!
tips hape pon aku xtaw..tips basuh baju aku taw,..kalw xmo ade bunyik syiling dalam mesin basuh, korang kene keluarkan segala syiling yang ade dalam pocket tu dulu baru masukkan dalam mesin...ahahahah...
macam hampeh! hahahah..

lately ni bizi dow...
bukan hape...haritu balik...kene teman mak ke sana...ke sini,..
sbb nak kene menjemput untuk kenduri abg sy ni...ahah,..
semua kawan2 mak tny aku bila lagi!
hadoiyai!
ape mau jawab...jodoh aku belum sampai ag ni..
mane tah...dah bgtaw da kat jodoh aku tu..cepat2 sket..
ahahhaha..mulela gatai!bukan hape...jodoh aku da lame da ditentukan...cume mane tah dia!!!
heheheh...biase la..umur macam ni memang ala-ala gedik de..


No comments: