Tuesday, March 13, 2012

saya diperhatikan! ^^

wink^^V

hihi...hi..assalamualaikum...
amacam..gembire x? heh..bahagia? huhu...takot dow..
lately ni hidup dengan heppi je...
biawla...orang leh cakap pe je pasal kite kan...ofkosla...


sbb aku pon cakap pasal orang..deym...hahahah...
dah terkene atas hidung sendiri...tapi..terukke...xteruk sgt kan kalaw kutuk orang...hehehe...
ampun pak... bukan nak ckp pe la kan...
aku baru taw aku ni quite femes la juge di opis..huhuh..
deym femes la..hahah
tu maknenye ade orang yang amik berat pasal aku kan...
huhu^^

heh,,gua malas nak gadow la...
ape celup tok!


kepade semua yang sibuk nak ambik tahu..bagus! 
dan tahniah,..tapi jangan buat fitnah kepada saya okeh...
huhu..

xboleh ek..rapat dengan sesiape..nnt jadik buah mulut orang^^
hadoiyai...susala,,ape nak jadila..hehe..
rapat ngn orang tu kene kate...
ornag ni pun kene juge! hadoiyai!
please la..name je orang keyelll...tapi hadoiyainye pun!



No comments: