Monday, July 16, 2012

Pulau Mahsuri!

wink^^V

percutian yg xde la gempak sangt..org lain g oversea..aku g sea aje la...hehe..walupun kesibukan dihanyut kehidupan kota, xlupe untuk merehatkan jiwa dan raga...
nah..xde plak gamba org berbogel kat blakang sane! uh..rugi btull...
tapi mase kat pantai cenang tu, aku tercengang,,,
sebab...ade lelaki yang sapu pasir body to body  - men to men - hahah
aku sies mcm.what da ermmm...

 emil n ain
2 gadis + 1 bini org =D



xde la raga sangat,,,tapi uh..menghabeskan duit yg xbrape nak banyak! huh!..
banyak sangat cite mase kat sana..
huh
malas nak cite lebey..yang penting dan yang paling aku geram...
xdapat naik cable car...
mandi laut,,huh..mcam2 yg xdan..bukan sbb pe..ade la poblem yg xdapat nak dielakkan...
tapi as for the journey...bnyk iktibar yang boleh diambil...ambil yg jernih...buang yg keruh,,

hah..aku da semakin tidak pandai bermadah..
dulu every single cerite nak aku tulis..huh..ni cite 4 hari 3 mlm kot..xhabis nak cite,..
yang paling aku ingt...makan laksa hari2..laksa kaw la..beli coklat..pinggan mangkok,
uh.minyak gamat, minyak xx, minyak yy, minyak masak...hahah...
tahpape je..

kecik je langkawi..

airpot - pekan kuah - homestay - dataran lang - island hoping - pulau beras basah - pulau singa besar - pulau dayang bunting - mandi manda - air terjun telaga tujuh - beras terbakar - coklat - idaman suri - haji ismail grup - kain batik, kain pelikat..=D - lcct - nai bus- balik pj - habes!
da siap..pandai2 la gune penyambung ayat buat cerita seniri,..hihik..



ni bilik aku mase kat sane! beso kan! 

huh,,len kali je la sambung =D
gile xde mood,,mcm pempuan


Bregards, 
emiL 

No comments: