Monday, September 3, 2012

adam hawa

wink^^V

huh! tahun ni aku merasakan diriku sangatla super duper hampeh!
lol...mane taknye..post kat blog aku  ni leh kire doh..cinonet gile,..
hah..gile kentang punye pemalas,..uh!
bukan aku bizi mane pon..cume..tah! mau menyepi dari dunia lagha..kot..
wakakaka..

adam? who should be my adam!
hihi...tahla..perasaan yang xberape nak suke...yela....cite adam hawa ditayang kat mane..tb aku bukan full hd pon..mangkok punye estro..


xpela..xde rezeki kot..kene tgk online la gamaknye! kan!
oh..so siot...dulu bace novel.. cite real..abg erron ajiz blakon tuu..uh..dan2 abg..phuik..
hahha..

tapi..ade tapi....as usual la kan..dah name cite novell...misti la ade rase macam xlogik...
huhu...ade part yg xlogik..tapi aku ni..dengan murah hati pecaye ajela..hihikk..minah jiwang karat yg senget...
hihii...ade ke..berpisah 8 tahun..eh..xmo la cite..tgk la sniri..
bile cerita kami pula ni =D
haha..gatal..




No comments: