Tuesday, October 2, 2012

mau kurus!

wink^^V

assalamualaikum...

lame xupdet blog rupenye..huh..terok naw..hape nak jadila..huhmm..menyendiri..
kang updet slalu pon bukan ade org bace luahan hatiku ini..kwang2..=D
hahhak..ade aku kesah..suke2 je..buat mnatang ni,,
ekh,,aku bz la,,bz kunun2..
haritu ade annual camp..
walaupun xbrape nak best,..yela..org baru..kene buli la..uhk..sabaw aje la..macam2 mende jadik..
berbalik kepada tajuk entry aku..mau kurus?
huh..huh..huh..
dpd dulu, sampai la skrg..tu je la azam aku,.adoiyai..
apecer ni..tahbile nak dapat bodi idaman hagaknye..uh..keciwa dengan diri seniri..keje dok mngabeskan duit je..bli tu ini..kunun leh slim..kalaw xkawal makan..hape pon xboley..hihik.


ni adalah target..kene ade target beb..kalaw x..xtawla..can i achieved this target..
sies..nak juge buat testimonial..gamba sebelum..dan gamba selepas...hahaha
lawak je,..ekh biawla..ade keinginan dah oki la..walaupon mcm seksa diri..
nasi yg aku makan 25 tahun yg lepas xboleh makan? huh..gila la...macam mane..
dah jadik darah daging tu..ade yang ketar2 badan sbb xmakan nasik..hihik..
selepas (kunun2nya aku kurus), aku leh ajar org camne pmakanan yg btul..
huh...kalaw badan da slim xyah nak sibuk la kan...



wah! dah dua kali raya di SYABAS rupanya^^

haha..masuk cerita gambar di atas..ni adalah team aku kat SYABAS..huh..en zaibo, hadi, hilmi, faizal, eva, siti, me, and bos aka en najib..pejam celik pejam celik..almost setahun 2 bulan kat sini..walaupun mcm2 yang aku pikirkan..cari keje lain..cari mcam2..uh..

tetibe rindu kat gang sime dulu! me-sapwan-amin the daddy!


what's next!




No comments: