Thursday, October 20, 2011

jiwa lara^^

wink^^V

assalamualaikum..ekhemm...
hari yang bahagia! yeke! saya ni bilalah nak berubah ni..
gemok------> kurus
huh..tak taw la ape nak jadi pada diri ni..kalau tak makan nasik..aku makan mende lain..
uwaaaaaaaaaaa....baru2 ni aku rase aku da kene mandrem dengan kedai pak abu dekat belakang opis ku..
uh..hari - hari nak  makan dekat sana...nak makan ape? 
korang taaw x..aku kalau xmakan ikan bakar kat kedai tu rase macam boleh pengsan..ecei...
metafora terlebih la pulak..hehe..tahla..mintak2 xde mandrem la..
tadi belasah Kepci!
mane xkembangnye badan aku ni..dah macam kene pam ngn pam kat stesen minyak da aku rase..ehe!
keje xsiap..habesla aku...tahla..bukan mase aku xcukup..tp mcm biase la,,xtaw nak manage mase..
uh..what a life..aku kene manage hidup aku ni..mase lagi..
uh..kebelakangan ni aku asik nak emosional je..
eh..hape da..lilex suda!
lex lu^^

1 comment:

ai dil tie said...
This comment has been removed by a blog administrator.