Wednesday, October 5, 2011

september end!!

wink^^V
uh..dah habes da bulan september!! now bulan pe? oktober!! mak ai..im getting older this month!!
huh..panjang cerita^^ banyak benda yang berlaku..uh..4me..aku kene rilex..cool..dan jangan banyak sgt pk ^^
uh..bnyak sangt benda yg nak share! tp malas nak tulis..ahahha..
biase la..sy kan malas,,ingt entry kali ni nak story kat u all pasal kegiatan terbaruku..
uh..pasal pe? pasal bende syok la..bende yang dah lame da aku xbuat..aku buat balik..adei..cam gile je bile pk balik..uh..tp aku sampai jugak akhirnya..
biase la..walaupun xlarat..kene la ala2 macho..ngahahaha..
next entry la..ni sekadar preview aje..ahahah..
eh ade aku kesah >.<



ni ade 1 pix yg syok..t aku cite detail pasal mende ni..uh!


p/s : badan makin gemok!! demmit!

No comments: