Monday, June 18, 2012

phew phew..

wink^^V

wuhu...assalamualaikum...yeay! dah lama xbjumpa..rindu rasa hati...ingin ku bertemu dengan mu,,,uwa...amacam..my BM improve x..hihik..now kan aku keje asik kene wat report then kene present... so far even org cakap ayat aku macam K**** ke..hape ke..aku rase macam improve beb^^

Beb? macam ganas ke cakap beb..tah..dulu la..aku blaja cakap mende tu dpd seorang kawan yg dikenali semasa memanjat gunung...gunung yg banyak pacat! gunung bubu..tah rase cambest je sembang pakai beb beb..hikhik..tu selingan je..ade bende lagi serius yang hendak ku utara ke selatan kan..hah!

ape kemende? xde hape la =D
malu nak cerita..rindu sama mak ayah! biawla..ade aku kesah..wiken yang lepas pergi berjalan bersama kakak ku sampai nak tercabut kaki ku...uhhh...semua kedai g ukur luas...hahhaa...tengok kain la..hape lagi..nanti nak raye senang..wink2..last2 beli sepasang je..padahal plan nak beli 2 pasang...khabarnya kakak ku pergi lagi ke masjid india...untuk membeli kain yang telah di aim semalam...hahah...smalam apesal xbeli...jgn ditanya,..dah jalan jauh kot..nak patah balik..perghh..kang ade yang merana saket kaki..hihik..siap ke semua house...tgk barang kawen...amek berkat ke...hahaha...tahpape kot! 2-2 orang ini blum mau kawen lagi...dushh...semua kedai kain..bang ni bape..bang ni bape..hahha..

la la la..
hah..penat mengemas bilik yg besaw kurasakan...hah
dah malas la nak story!

sambung esok..ye ke..ahhaha!

No comments: