Saturday, June 9, 2012

sweet memory!

wink^^V

salam beb! xjawab dose..ha..wat pe tu...
hihi..lame xmngarut...meluah perasaan...perasan...menjiwang,,,mencarut..
dan bermacam-macam lagi di ruang kegemaran,,cehhh..ayat nak poyo...
huh...ade aku kesah..

hidup mesti diteruskan,,pe pun yang berlaku...it was takdir...
jangan asik salahkan takdir,,kasih sayang dicipta...bukan datang bergolek,,
weh weh,,hape tah...

ni nak story pasal my best friend wedding...
thanks to Allah,,semuanya dah berlaku..
after all yang berlaku,,
hope Ain sentiasa jadik wife yang terbaik..
insyAllah...anggap semua yang berlaku tu adalah dugaan..
semoga berjaya menempuh alam rumah tangga...
wah! the best part...dormmate di SMTJ, ila, ain, yana, aku,,,,
hanya aku je yg berjaya mempertahankan status bujang trang tang tang..wuhu ^^
padahal xde sape yg nak...
hihik...

cik emil vs pn ain


tadaa...ni la pic before she went for nikah..
uh...after kerol perform the aku terima nikahnya..bla bla...
ade la satu mende berlaku...hahah..klaka..
dengan pengantin yg mcm xmalu2..nurain..hhahaha..
eniwei aku doa korang live happy ever after...

huh..lupe bgtaw...that sanding day!
adibah n ajib datang,....so, aku aka emil aka pengapit yang busan menunggu ain dimekapkan, 
aku telah makan dahulu bersama mereka,,,
siap sembang2,.keje mane la,hape la bile kawen la,..itu la ini la..
hahaha...dah nak abes nasik aku ni...terdengar bunyik kompang..whewww...
then aku tny pada adibah! tu bunyik kompang pengantin lelaki ka??
iye la...knp..ko jadik pengapit ke...
iyeeeee...
berlari basoh tangan...nampak ain da kuwa umah da,,,pngapit dia shok makan..hahah!
bengong..
tahpape,,,malu2...
tp buat slambe je...almaklumlah lepas makan...tahtah ade cili ke kat gg..
deymm...aku xpk ape dah..nak jalan tu..kipas xde...kene payungkan la,,..haahah...sies first time..
hahaha..
sory ye ain...
tp sies..xleh tahan sedey pas dia kene nikah..aku da xde kawan bujang ain...huhuhu..


ingat..kebahagian xdtg bergolek! ia dicipta melalui kasih dan sayang..
percaya "trust"
dan cinta kepada Allah..

bR, emiL



No comments: