Thursday, May 17, 2012

gendang gendut ^^

wink^^V

hihi..gendang gendut..haha..makin gendut la aku ni ha!
adui...makan nasik lemak hari ni..tah macam mane da planning diet aku  ni..no wey!
bile agaknye nak dapat bodi idaman...uh..menci menci..
rase dia macam mane nasik lemak tu??? macam mane ea nak describe?
macam menyanyikan lagu awie ngn ziana zen kot..hahha..senja nan merah...
hihik..ko ade >.<


korang da lame idup? dah suku abad da aku ni..huh...no wey..
banyak rahsia aku ni...baju xmuat..baju baju aku da kecut...hahaha...bukan aku yang bam2 kah! nak pecah lagi satu rahsia..weh..korang senangke nak ckp syg, chenta, rindu? pada seseorang?
susa beb aku ni...aku da la muke macam xde perasaan je,,ahha..ala..macam mase jumpe mawi ke, amy sech ke..korang ingt leh ke cakap "awk, sy suke awak..ehem ehem," mmg xla kan..macam mase aku jumpe ramlee awg murshid...rase macam jumpe laksmana sunan je beb..xterkata,,,,hihi..hah..rase nak ajak awie karoks je..

paham ke ni..buat2 paham suda ^^

okeh dah! 


2 comments:

Salmi said...

ari tu Fukurazi ajak karok tak p kenapa?

emiLs said...

Bukan xmo p..sy nak p..tapi weekday bnyk kije la..wiken okih kot