Monday, May 14, 2012

pecinta novel

wink^^V

hihi...nahhh!!!
berapa lama mau uplod da~~

Lokasi : PWTC yang amat sesak..uh..takotnye..gile ramai manusia...macam mane kat padang mahsyar nanti ek? uhuhu...meremang bulu roma ku...tegak berdiri..
Tarikh : 1 Mei haritu
Transport : kami berdua menaiki asmara aidil yang berwarna owen tu menuju ke kota kuala lumpur yang gagah berhutankan besi dan konkrit...wahahaha..

aidil - me emil - ramlee awang murshid-
bertahun aku membaca novel tulisan brader ni..hahhak..
sume best2...ekh..tolong ea...kite bukan cakap lebey je,,kite mmg kumpul novel dia..
huh..malas nak cite je,..hihik..
kang orang cakap blagak pule..
hampir 2 years dduk di keyel..
finally..aku berjumpe juge dengan jejaka yang membuat aku terpikirkan sang laksmana sunan..
ahahha,,,perasan gile,,


dua orang gadis sunti ni daripada xbeli novel sanggup kau queue untuk membeli novel..
wah...kami berdua memang sumil...ahaha
gile hape tah..buku pon terbalik..
eniwei aku mcm nampak gmoks pule dalam pix ni...deym..
uh..banyak novel yang menjadik kesayangan aku yang ditulis oleh brader ni...wah...gile teruje...
rase nak pinjam otak dia jap...nak scan...hape tah yang ade dalam otak dia agaknye,..hihi..
i wish i can,..tp xbley!


malam tu tdo mimpi indah beb..dapat sign him..
ahahah..

lupe nak bagitaw,,ectually that night before, ade girls night,,,xde la night sangat,,,
hahah...yela lame xjumpe..almaklumlah semua orang bizi...aku je yg xbizi.. ni ade cik shaja 
cik shaza yg kuat makan..tp badan kicik!

aidil! bile nak mari sini lagi demo..

p/s : aidil yati ni single lagi..sape yg berminat marile..hahah..hantar resume..hihik

l.o.v.e
emil

No comments: