Thursday, May 24, 2012

perkahwinan

wink^^

alhamdulillah...masih berpeluang menaip ^^
marila kite bersyukur ke hadrat illahi..~~

insyaAllah..26hb 2012 ni akan tamatlah zaman bujang..
tapi bukan saya! kawan saya..nurain..
lame beb..kawan ngn dia..since kat teknik lagi,,,
kami ni la geng berdua..hahaha..
xramai geng!

semoga sahabat aku berdua ni bahagia hendaknye^^

huh..aku plak yang berdebar..
haha..bukan hape,,aku la yg kene jadik pengapit.,.
seram yuuu,...dushh..
mane penah aku pegang jawatan sebegitu rupa..ahahah
aduiyai..dahla body xbrape nak gmok..xbrape nak slim..huh..
segan sebenawnye...takut trauma je..

setahun yang lepas dia engaged..
now dia dah otw to married!


last week ade jumpe aril, dia ckp sape yg jadik pngapit akan cpt kawen..
uwaaa..may Allah bless me...
bio la cepat sket jodoh =D
ahhahah..amacam..gatal x?
rase nak call mak ayah...
xde ke org yg pinang emil ni..
wuuuu..

wah! takottt....

No comments: