Saturday, August 27, 2011

27 ramadhan

wink^^V

Salam perpaduan..
wehuu..pecer..sy dah kat kampung da ni..ahahah..jgn jeles ea..da 2 hari xupdate menatang ni..adeh..kangen bangat gua dong~~ biase la..brokben mcm suck..
ah..xsempat nak update cite g makan stimbut mase 25 ramadhan kat fleming bsame kak ida + hubby, kak faie, amen udin + fmly (ahaha fmly to be) best! dapat kad kawen amen..dapat gelang kak den, dan jugak dapat makan stimbut!!
tapi mcm da muak..ecei..muak kunun..blasah je kije aku...parking kat sunway piramid..ahaha..gile kejap aku nak kluar dpd tempat yg ade kepala piramid tu..hahah..naseb sempat sambai b4 buke pose!!
terbaek la makan besama kawan2 lama..kak ida macm da slim sikit..sikit je la..kak paie pon..aku da picit2 lengan dia..da xde isi da..dah boleh carik calon da tu kak,.balik raye kene la tu..ahahahaha..ayat biase (ko ni jah..bile nak bg aku menantu..ayat mak ayah kak paie)..ahhahaha..jgn marah..nanti kene jual!

puasa ke 26 buke same arel! makan a&w..sdap gak!
1st ramadhan,,g bazar ngn dia..last skali smlm..adeh..nak wat camne dah member bizi..hehe..at last ade gak berbuke besame arel yg cumil..ahahah..jgn jeles..wiwiiw..

puase ke 27? buke kat rumah! syok ma^^

No comments: