Saturday, August 6, 2011

bersedia

wink^^V

ekhemm..ekhemm..
salam kerinduan ^^V...

kenapalah hati ini sangat degil..susah gile nak bagi dia dengar cakap...adakah sebab perempuan tu mempunyai 9 nafsu? ke berkait dengan benda lain..ah..betapa tidak kusangka..kusangka, panas sampai kepetang..tapi, hujan lebat plak tengahhari tu..biase kalaw hujan lebat macam tu org kate hujan mak mertua...ahhaha..xmo bagi mak mentua datang..wiii...tapi bukan itu yang ingin aku coretkan di laman yang menjadi fevretku semasa untuk meluahkan segala masalah ku..tp ini bukan la masalah sangat... alah..dah biase da dia buat aku mcm tu..tp..ah..rase macm siot je kan..xpe la..maybi ini semua dah tersirat di loh mahfuz...kadang2 apa yang orang cakap tak sama dengan apa yang kite sendiri lalui..serius kan..walaupun entry kali ni sedikit melahirkan kekecewaan yang amat didalam hatiku ini...betapa dia seorang yang pengecut! Aku doakan agar dia bahgia hendaknya..korang xyah tau la sape kan..adeh..kipoci sungguh...

di bulan yang mulia ini..aku ingin ingat kan sekali lagi kepada diriku ini..biarkan ia pergi...
jangan la dikenang apa yang telah berlaku..aku anggap semua ni adalah takdir dan jodoh itu adalah ketentuan Illahi..kepada yang aku maksudkan, sila lah berbahagia..aku pun akan mencari kebahagiannku sendiri..
hahha..misti ingat ni kisah cinta kan? xde la..ni adelah kisah dongeng!
let bygone be bygone.. segala yang dah berlaku xkan berulang lagi..ye ke..ahahah..sudah la..ape tah yang aku rapikkan ni..ngahahah...

bercinta dengan pencipta kita adalah yang sebenarnya.. adei...
apakah kesudahan yang akan aku hadapi dikeesokkan hari..hari - hari yang cukup indah mestilah menjadi keinginan setiap insan..ah! bilakah waktunya..akan ada seseorang yang bertakhta dihatiku ini?
tidak layakkah hatiku ini mencuri hati sesiapa...sabarlah wahai hati..
ngeh2..lawak la.tah pape je kan..tp ni la realiti...ah..akcumm...(bersin jap) demam beb,,
letih je demam - demam ni..xlarat plak..uwarghh...ni la akibatnya terkene hujan..
ah..tu pon nak berkira..anggapla ni sume sebagai menghapus dosa2 kecil..uh..terhapusakah??
banyak sangat ni..

Hah..rambut suda panjang! td tgk tv...ade cite my heart! lawa gile rambut si rachel!! mau gunting seperti itu..uuhhh...cumil bangat gaya dia..ah..adakah aku ni bukan siapa2 dimata dia?
memang kot! whew..sudah la..kenapa jadi macam ni..haha..
bunguk sudah aku ni..maken merapu rapu..ah...ikot suke aku la kan..teringat suatu ketika dulu..suka brambut pendek! macam jantan!! mengong!!tp cumil!!!

kepulangan kekampung halaman bersama teman baru! ahaha..kawan baru..tp lain2 pon tempat! ah..biaw jela..janji dapat pose kat umah...bukan ape..rase macm da lame je xbalik kampung..
ayam itik kat umah ni misti xkenal aku kan..ahahah..ye la jarang benaw nampak kelibat aweks sorang ni..

oh..kerinduan terhadap air..biase wiken ni aktiviti biase aku kan dok menjemurkan kulit sampai itam..swimming!!! rindu sama itu kolam! erkk..korang taw x cara nak lupe kat seseorang yang pernah la rapat..alah..rapat je la..xde pape pon..dah! dah!! lupe kan!!!lupakan la saja diri ku..bila itu bisa membuatmu..kembali berpijak dan bla bla bla ( lagu so7) tah betul tah x la ^^
aku nak jadi seorang yang kuat! kental (dalam hati ade taman @ hati tisu) ngahahah


hape tah yang aku merapik ni!! wink!^^V
tetibe teringat mase mude2 dulu..mase spm ke..masa pmr ke..kalaw kene wat karangan...xde idea la hape la..ni kalw cikgu bm aku  bace ni..boleh nanges tengok tatabahasa yang hancow..whew..mampos...
tetibe teringat cikgu2 kacak semasa disekolah dulu..cikgu kacak mase kat matrik..lecturer nsem? ade ke kat UTM? macam xde je..ahahaha...yg macam kurosaki ichigo ade la..ngahahah..erkk..tadi tgk cerita sailormoon..ahaha..dulu gile gak tgk cite tu...berangan nak jadi usagi..whew..dengan kuasa bulan..akan menghukummu..ehek!

dah! stop!
bye! nak g mandi! tc!



No comments: