Wednesday, August 17, 2011

wah! kenyang tahap gaban!

wink^^V

HUH...bukan mengeluh beb..tu cume menghembuskan napas je..ahhh..naseb baik la aku masih bernafas lagi..betul beb..rindu lak nak menjiwang disini..erk..aku jiwang kah? macam x je..waakakkaka..
erk..kebelakangan ni asek melantak aje la kije aku..ahahah..gemok bai..sok nak diet la..wink^^
ah..biawla..hangat2 taik ayam ke ape ke..ngeheheh..

uh..hari ni macm xpuas hati je ngn some1,..ade ke dia kate aku ni suke2 je nak bypass...ingt pe..wa da penah kije kot..ingt hape..hampes punye olang..naseb baek bos ku yg kiut lagi baik tu macam okeh je tadi..okie la..uh..dia kan baik je..

heh..anyway kat opis baru aku da dapat satu seteru..uh..kalah gazie wokyoh!!! ahahah..tetibe ingt si budak kecik tu plak! ahhaha..sy yang begitu baik dan ala2 pendiam dikata kan seorang yang banyak mulut dan suke menyampuk cakap orang tua?? ah..HELL

lupe nak share! harini jamuan berbuka puasa di DTD..uh..penat kot..ade yg best dan ade gak yang xbest..ah..like hell kan..lagi skali aku menc****..hambek ko..apepun korang memang best!
erk..melantak xhengat..sy mane makan bnyk2..sikit je la..sies..xbnyk pon..dah la ade budak tu jnji nak makan same..tp disebabkan badan dia yg b**** tu xtahan lapo..dia lupe nak makan besame2,..uwaaa..

heh..best! 
menu : nasik lemak kukus + ayam + lauk sket2..
air + kuih muih + ayam golek ( xsedap pakcik tu jual malas nak cite la ******) paham2 jela..4 letter words..ahahaha...mampos..ape lagi ek..kek yanti..um..tembikai KUZAM..ahahah..xlayak langsung jadik abg aku..wink^^..

:p sabaw je la..dalam hidup ni banyak gile dugaannya..
lagi 1 saya rindu nak cakap terbalik sama yana! cakap laju2!!!!
rindu gile!

2 comments:

azlan pokLAng said...
This comment has been removed by the author.
emiLs said...

ahahaha..mane ade tah mengate dia!!!perasan gile budak ni..