Tuesday, August 16, 2011

kad raya + coklet!

wink^^V


Heh..hi! assalamualaaikum..coklat and kad raya? Ahahah..korang da dapat ke! Sy ada dapat da..:P bunyi macam best x..hari ku indah..heheh..lebih2 plak!kenapakah..uh..ape lah yang ak rapikkan ni..saat ni mcm nak meletupkn  aje berokben aku ni..dah macam hampes..susa gile..nak  men tenet macam su**..baru2 ni aku berkenalan dengan seorang budak kecik.. tapi perasan macam orang besar,,ahahah..mampos kalaw dia bace ni..wink^^
Tadi siang kakak sy call! Uh..dia berada di kampong!!! Suke sangat nak jeleskan aku..sabaw ajela..mau g soping baju raya 2gether2 with my mum! Oh..sangat jeles disitu..ahak! sudah kupesan kepada kakak kesayangan ku itu..belikan saya baju raya jugak!
Hari ni buke pose aku  bukan makan..tapi lebih kepada melantak! Makan nasik goreng ayam yang terbaik dari dapur cik emil! So, kesimpulannya..aku telah mengantuk semasa solat taraweh..adeh..sape agaknye nak buat menantu ni,,bile nak jadik menantu nanti da okeh da..xde la makan macam nak pecah perut..sies korang misti tekujat tengok gaya ak makan..ahahah..malam makan coklat pulak! Hah..terbaek! complete untuk jadik bambam!
Esok nak bebuke kat opis..mane tah gamaknye kami nak makan tu..bilik miting mcm xberape nak muat weyh! Ade la dalam 45 0rg! Mintak2 sedapla nasik lemak pakcik yang mengaku abang mase call aku tu..aahahahah…kalaw x mampos kene blasah same tu ultramen gaban!

p/s ini cerita semalam! smlm tenet macam F******

No comments: