Wednesday, January 11, 2012

bercinta sampai ke tua..

wink^^V
ekh..muke gatal :P

ade plak..ingat aku  ni gatal sangat ke ha..ade la sikit2...hikhik
harini dalam sejarah..ceh..macm berita plak...rase macam nak mengkuruskan diri je,,
ectually mcm ni...harini selepas 6 bulan aku keje kat Syabas,,aku dipertemukan dengan abang2 beach boy
yang suatu masa dulu pernah mengajar kami ber4 snorkelling...ala..mase tu zaman jahiliah lagi..xpandai nak berenang2 ni..ekekeke..
malas nk cite pnjg lebaw..
skarang aku da besaw..lagi besaw dpd dalam gambaw ni..hikhik..makin gumok lagi ni..adei..lame naw x bersnorkelling..mau mau..
awk jum!ngeeee...


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

8 comments:

ai dil tie said...

mie, u jumpa abg2 bech boy ke???

emiLs said...

aidil!! of cos la..ekekeke...amik no phone lagi..abg yg sorg tu @ apai kot..da ade bebi..aku smpt jumpe aboi ngn atai jew..diorg datang opis

ai dil tie said...

wahhhh....bestnyer...diorang makin mengembang jugak ker mcm kita??..opsss..ko malu2 tak jumpa diaorang?

Unknown said...

aik ade ke org nk bcnte smpai mude

emiLs said...

aidil! abg aboi makin slim..ekekek..malu2 la juge...diorang cakap aku da gumok...uwaaaa...sabo ajela..abg yg atai tu mcm da naik sikit..ekekek..

emiLs said...

iffa afefa : becinte sampai mude xde la gamaknye..becinte dengan org mude ade la :)

ai dil tie said...

atai n aboi tak kawin lg ker? hahhaha dulu kita budak2..skang da besau la.hahah

emiLs said...

tu la..dulu mase muda mudi,,skarang kan da mude belia..adei..yg tahan tu gumokkkkk...giiiilleeee