Monday, January 9, 2012

saya mau K_ _ _ _ ^^

wink^^V

uh..errrkkk..kekenyangan..ahahhaha...mmg aku  ni asik langgar janji aku kepada diri sendiri..uh..
asik memakan makanan yang macm warna putih tu..ala..nasi la..hikhik..mane badan x macam tong dram..
wehuu..
ahak..makan mende ni boley jadik bambam...^^ aku pon xpaham..kalaw balik kampung memang xley nak elak la makan mende ni,,sendiri g tambah..wakakakak...ni pon baru pas makan nasik yg my mak bekalkan semalam..hikhik..jgn jeles ye..sy anak mak...korang ade? xde kan..wehuuu...ahak..macam bangang je rase..harini macam xde mende nak di rapikkan..heh..biasela..bile makanan da banyak sangat dalam perut...ape lagii...mate pon ala2 manje nak mampos,,manje nak g tdo la..

weuhu...rase nak teruja..estro kan ada buat cite bicara hati..

(cite fevret saya)

kalaw soh cite..sy boleh cite la dpd awal sampai akhir.,heheheh..kalaw soh sebut formule ke..ingat equation ke..mampos aku..xpon kalaw ingat rumus2..pehh..mmpos aku weyhhh...

watak tengku shahran dan zahlia ^^
sweet nak mmpos..hehehe,,mule la aku ni miang macam muke mintak penampaw,,
sabaw ajela..wah..kene bace buku ni blik ni..boleh review mane part2 yang da lupe..
ngaji ko malas,,hah..amek ko sebijik! adei..watak2 yang menarik..aku harap sangat cite ni x lari dapd novel...kalw nak lari...xyah la nak tulis adaptasi dpd novel...menci plak aku nak tgk nanti..


p/s : ade aku kesah..tajuk lari dpd cerita mengarut (^.^)






No comments: