Wednesday, January 25, 2012

lagu kecewa?

wink^^V

korang ade dengaw lagu kecewa tak?
ekh..xde kunun...misti ade punye..
ni ade satu lagu yg aku suke..
xsuke la kecewa,,kalaw boleh xmo pon jadi jalan cerita lagu ni..
bile dah lepaskan some1..barula teringat2 kan some1 tu...

nah!
lagu kuciwa =D




Dulu
Aku pandang diriku
Kekasih yang setia
Tak pernah berdusta

Kini
Aku mulai merasa
Sedap hati mendua
Perlahanku tinggalkan kamu

Tapi
Semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Mungkin
Mungkinkah kita bisa
Perbaiki semua
Kembali bersama

Kerna semakin jauh aku
Semakin aku rindu
Rindukan kamu

Menyesal aku putuskan kamu
Kerna ternyata aku tak mampu
Menahan siksa azab cintamu
Aduh aduh mana tahan batinku

Benar apa kau ucapkan dulu
Takkan mudah ku lepaskan kamu
Menyesal aku curangi kamu
Aduh aduh Tuhan tolong aku

ahak..lagu dok ulang2 bende yang same je kot...
adui..tu pon aku boley suke!





_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: