Saturday, January 28, 2012

tip kuruskan badan

wink^^V

now i reallize yg im getting fatter! deymmm,..i don even think that this day will come ( me in gemok feature!!) lol..wah!! now im thinking to eat the so called ubat kurus..muaahhahaha..can ha?
hoh..hohho (gelak org gemuk)..

evendo dulu im not so called kurus or slim or wat so ever..xde la nampak sangat...tapi sekarang...=(
sedey!!
b4 ni aku leh maintain ideal weight sebab aktif la kunun2 nye dalam mende yg orang panggil kawad kot!!!
huh..reallyy misshhhh that kind of ektivity!!! dow' sies kan..kalaw diamati betul2..aku macam nampak sekeping..ekekeke..FYI, xde pernah pun org cakap aku sekeping..berkeping2 lagi hade!!
hahak! ade aku K?
memang aku kesah lah..alah...normalla perempuan..sangat sensitip...i ulang..very2..very2 sensitif u know...
ahahahah..makan xsensitip plak..wehuuu =D



wah! seluar ni da xley muat dah! mau pakai..

hahaha...xde pon tips kurus kan badan..g carik sendiri..google jew!

No comments: