Sunday, January 15, 2012

separuh bulan di bulan januari!

wink^^V

diam xdiam da separuh bulan da berlalu..kamu semua banyak kije x? aku xbnyk sangat..banyak memain je..hah..malas nak cite pasal kije dalam ini tempat...ni tempat luah perasaan ku yang perasan..ekekekek..uhhh...ape ea...secara kesimpulannya, tetibe ade kesimpulan plak...padahal xcite pape lagi..
hah...hari2 yang berlalu lengkap dengan semua nya..masam, masin, pahit, manis..cerita pasal manis..lawak dow...
baru2 ni.. ade org kat opis cakap aku ni smell macam biskot?? B.I.S.K.U.T..tah ape yang masuk dalam hidung dia gamaknye..rase nak gelak guling2....sies..aku xtaw..adekah aku si emil berbau biskot? (T___T)
biskot ape yang sedap ek..umm..aku suke makan oki krunch..mcm ni ke..xpon biskot femes ames..ahahah..
ade ke biskot..adei..lapo plak..rase mau makan..


xlame lepas tu..ehh..dalam hari yang same ade satu mamat ni kate saya bau kuaci chacer..K.U.a.Ci =D
rase nak gelak guling2 jugak la dow....ade ke patut?

tapi takpe la..nasib diorang xcakap aku bau kuih kasui ke,,kuih telinge keling ke..kuih samosa ke..
ahahaha..pelik2 je diorng ni..ape pon..aku lagi risaw kalaw orang cakap aku bau masyam..adei..xsanggoooppp...noowww weyyy...chooiii..tetibe je jadik risaw...macam paranoid je..tahla..kite manusia ni kan suke wangi2..xde la nak bau masyam..wheww...tahla..dah tersemat bau ni dengan jiwa saya yang ala-ala gadis lemah lembut dengan wangian manis ini..ahahah..lemah lembut..ramai yang xsetuju aku ni lemah lembut..cheh..ala..aku malas je nak tunjuk..kang orang cakap membangga diri plak,,malas la nak show 0ff ni..xkuase..hihi..

hujung minggu yang bermalas-malas..ingat nak tgk cerita..tp xde mood...mood hari ni lebih kepada mood jiwang...mau mentidow kan diri...ahak..tapi xde la macam lagu the lazy song yang lucah..hikhik..

perasaan yang macam membara mau menyelam..wahh...macam best je..tapi siang- siang ni nanti itam legam la pulak..uh! deym..
wah! jadik ikan duyung macam syok ^^


p/s : masih gumok ni..bile mau slim..rase nak beli jamu la..boleh x? macm teringin body mcm che ta 
ekekekek..





No comments: