Tuesday, January 24, 2012

mari mencari ketenangan =D

wink^^V

Assalamualaikum...

heh..hi..how are you? cehhh..amacam..formal x? wekkwek..gile la..gile x formal..
eh..whow...ohsem la jem hari ni...yg herannye..CNY ni org mlayu jugak yang banyak kelihatan di jalan raye..xkurang jugak yang amik kesempatan untuk melangsungkan wedding bersama lovely one..
hehhee..aku? bile? dah letih da nak menjawab soalan terbabit..mesti aku akan disabitkan kesalahan kerana menjawab cakap orang tua2..eh..pedulik hape aku kan?? ( sebenarnye mmg terasa la...) sape yang xterase beb..
tapi..biaw la,,..nanti i story bout that one...maybe one fine day..=D okeh..

oh..shantek!! mau pakai shantek2..g mane?
wedding abang saye la...ekekeke..bukan wedding shaye!
eniwei..xleh nak jemput lagi...bukan hape..kad pon xdapat lagi..

eh..balik kg yg beberapa hari ni korang g jalan2 x?
aku?
tak...
sies..aku xkuwa rumah pon..selain g menziarah nenek saudara shaye yang sakit kaki..
selain dpd tu..xde..asik kat dalam umah je..kesian ke? tah..aku enjoy je! tido!!
huhu..hehehe..dah lame xtido lame2..ekekeke...
eniwei insin lepas..aku kene tinggal..mak ngn kakak, adik, ayah sume g kenduri..
mak pesan mase tu aku macam dalam mimpi...tido..tapi..tahla..mak pesan soh masak lauk kurma..korang taw ke? aku lagi xtaw..ahhaha...adoi..bedebush! kantoi...xreti..pastu aku decide nak masak masak lauk kari,..ahahaha..tu pon aku xtaw..adui..camne nak kahwen gamaknye...serius..before ni asik tolong2 kupas bawang je..mane aku kesah..uh..bile sorang2 dah biul...heheh..then aku pon google la...uhuhu...nasib bek sedap...( ade la rase kari sikit..)


huh....sabow aje la..
dahla..malas nak cite pasal kekurangan aku!

da!

p/s: shaya  x suke orang merungut...

No comments: