Wednesday, December 7, 2011

dahagakan prosperity burger ^^

wink^^V


kalaw orang lain dahagakan kasih sayang..
aku dahaga air pada ketika dan saat ini...
hikhik..
dan kalaw kedahagaan..mestila kelaparan kan..kan??
uwaaa...rase nak makan posperity beger je..
bukan mengidam ke hape...uh..
ini adalah tabiat biase aku..tabiat makan..
mane badan xmacam tong..
uh..sedey plak pikir badan macam tong ni...
uwaaa..
demam2 pon masih aje selere makan..
semalam mc,..xlarat mau kije..dan aku puase sempena 10 muharam..sayang plak nak buke..
pastu time buke aku g belasah 2 pinggan spageti yg sangat sedap..
ahahhaha..aku la masak...ekekek..selere makin  menjadi2..tidak paham la dengan sistem badan ku ini..uhuh...
tah bile agaknye nak jadik slim..
 25 hb ni kawan baik aku kat batu pahat tu nak tunang,,,
aku?
tah bile agaknye..kene slim dulu..okeh2..tarik napas...lepas..dah siap eksesais..
next year, abg aku kawen..
ain kawen..
hah..aku kene slim jugak ni..xmo bambam dalam gambo..
aahhahaha..
adakah hangat2 taik ayam ^_^
wait n see ajela..
esok kamis..kalau subway ade sub fevret aku..sub rosted ciken..
nafsuuuuu..shoohhhshoohh..


No comments: