Friday, December 2, 2011

tahniah

wink^^V

lame xjumpe..ape cer..harap2 yu all sihat walafiat la gamaknye..hihik..
tiada penyesalan? kalaw nak diikutkan kesal..banyak bende yang akan aku kesalkan..
sies beb..yela..siapalah diri ku..aku banyak buat silap..sakitkn hati orang..uh..andai dapat..ku undurkan putaran dunia..nasibla dah tertulis.. jodoh pertemuan ditangan tuhan..betul tu..aku mendoakan mereka semua bahagia..semoga berbahagia ke akhir hayat..dan mempunyai kehidupan yg diredhai Allah..Amiinnnn..

di saat ini saket gigi..gg bongsu ni nak kuwa plak time2  ni..adei..saket..

hahaha...ramai gila kawan2 yang dah kawen..sedang kawen,, bakal kawen..akan tunang..dah tunang...bakal tunang..darah manis...(ekekeke...aku pon darah manes gak ni..hikhik..)dah beranak, 2 anak, 3 anak..
hahhaah..all da best kepada semua :)

last week aku xkije sabtu..sbb my akak @ angah kawen,..ni bukan kakak wa yg name arina ..ni azlin...
almaklumlah keluarge besaw...ni mak lain..bapak same...sedarah daging la kami ni..jumpe anak buah ku yg dah 9bulan mengenal dunia..da tumbuh gg da si ammar ni,,,hikhik..sumil2jumpe mak2 sedara yang best2..uh..alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar...aku n mak g 2 umah kawen..aahhaha..g umah kawan kakak sy jugak...melantak menggemukkan badan...



ni la beby along...muhammad amar bin azmi ^^ bulat2

aunty emi dan beby amar yg tembam = suwit

ni la angah sy yg bam2..ahahahaha...tahniah ngah..semoge menjadik isteri solehah!

 ni la cik emil yg xbrape sumil ehehehe..biaw la..nnt kawen la kasi sumiL..
ahahahaha...

sy mau bahagia =D

No comments: