Saturday, December 31, 2011

delete kenangan lama^^

wink^^V

wah...kaki saket..lenguh2 sbb swimming smlam...=D

salam..korang boley delete kenangan lame x? boleh ke?
aku? bukan kenangan lame sgt pon..just kenangan yg berada dalam emel..sume aku nak delete..kasi fresh sikit kpale aku ni..hikkhik bukan ape pon..emel2 lame..emel mintak kije ke..emel fesbuk ke..ntah pape punye emel pon ade gak..ala mcm2 la..beribu2 gak emel yg bangang yang xde function langsung...uh..lame da aku xbuat aktiviti membuang bende2 yang menyibuk dalam inbok emel ku =D emel yang paling bnyak pasal fesbuk, pastu dpd seorang gadis ni..si lina jobstreet..hikhik..rajin dia hanto kije kosong kat aku..dapat tidak la pula..hadoi!
bukan malas okeh..xde mase..almaklumlah i ni bizi..keh keh..tah bizi ape gamaknye :P

kekadang teringat kenangan lame mcm best..tapi banyak yang macam hampeh je..haram J pon ade..
pikir2 balik perangai aku ni mcm xserupe bikin pon ade gak..pikir banyak pon xgune ah..
aku malas..skrg ni rase mcm free je,..rase nak jadi macm layang2 yang bebas terbang kat langit? tu pon kalw tuan dia da bosan..putuskan tali..xpon tali tu da tua..terputus sendiri..
kadang2 hubungan ni macm layang2 kan..

kalaw xpegang betul2 tali dia..layang2 leh telepas..huh..korang ingat korang superman ke..nak g terbang..selamatkan layang2 tu..xde maknenye weyh! lu pikir ah sendiri..tpi kalaw korang da pegang betul2 pon..putus gak? aku pon xley tolong..jawabnye kene g cari tali n layang2 baru la beb! ahak..btul x? same x? ade relate dengan hubungan manusia x? kadang2 kite perlukan masa untuk membuat sesuatu yang dinamakan keputusan.. tapi ade orang..ko bagi la bape lame mase pon..kompom dia xkan buat keputusan dengan bijak..buat kputusan gune kpale otak dia je..

hah! cakap banyak pon xde gune kan..(uh..mcm kasaw je intonasi aku ni) 
=D aku slalu pkir nak jadik org yang lemah lembut..tapi tah bile tah!

azam tahun baru?
azam 6 tahun lepas pon xjadik lagi..azam nak kurus..ekekekekek..



No comments: