Thursday, December 29, 2011

tunang2

wink^^V

si emil (hijau) + yana..lari tema..malas nak pakai baju yg same tema..nampak mcm gediks terlebey je aku nnt..
hehehe..gmbar nampak gumok kan!

ni along n yana,,
along : orang yang bertungkus lumus menjaya kan majlis :)
cite belum start lagi!

assalamualaikum =D
ecei...
dimulakan dengan bismillah...lame doe aku nak uplod cite..tp asik sakit je kebelakangan ni..macam2 saket..
saket ati lain..sakit jiwa lain..sakit idung lagi =D
tapi aku akan sentiasa ingat..tu semua adalah dugaan yang maha ESA..
sakit tu peringatan kepada diriku ini yang kadang2 lupe kepada DIA..
ekh..korang tgk gak cite tentang Dhia?
adei..tahpape je la cite jahat tu..

perh..2 hari lagi berakhirnya 2011..2012 pula membuka tirai..adei..macam2 kenangan yang ade..eniwei..umurku pon da 25 tahun... da besaw da kan..
ekh lupe plak nak cite pasal majlis tunang2 kawan baik sy =D

wohaaa..da macam boley kawaen kan..nape la org skrag ni tunang susa2..dah macam buley panggil tok kadi..
tok tok, kawen terus boley kew..ekekekekee...gatal x shaya! panjang nye en tunang si yana ni!
ehe! semoga mereka berdua berbahagia ke jinjang pelamin..insyaAllah..
hihi..lame xjumpe femly yana,,abg ijam..poji..abg man, kak nida,mama dia,,nenek,,,ibu,,huhuhu,,,mereke still ingat kat aku even aku da lame xdtg umah diorang..ehhehe...yana dengan org dia kenalkan aku ni kakak ipaw dia..haisshhh..jatuh saham sy!no! klako la mereke sume..mak dia pon same..soh aku kawen ngn abg ijam! no! xley! xmo! full stop!aku anggap sume tu gurauan je =D

banyak dugaan yang mendatang,,kadang2 kite xperasan,,ade hikmah disebalik dugaan yang diturunkan..
semoga saya bertambah sihat walafiat =D

No comments: