Saturday, December 17, 2011

exem!


wink^^V


salam..uhuk...lame da tidak exam..da lupe beb macam mane mood study aku..dulu2 hari2 aku macam pix kat atas ni kot..malam2 enjoy..smlm aku enjoi ke? yela..g tgk bebi!! uh,,,seram la pulak tgk bby kecik sangat..
eheheh..
suri alia marissa!
merahnye bebi ni..sumil..bibir seksi ( kunun2 ikut baba dia)
heheh..nak anak saya panggil babah jugak la..shok gak!

sabtu : g jogging..di taman tasik subang..lame da xlari kat sana..almost 6 bulan ade kot..yela..malas punye pasal..tu sebab badan dah bambam..tapi saya masih buleh lari walaupun xlaju..situp je malas..(padahal sakit perut) pas balik jogging..basuh baju, bace novel..pastu membute sampai kepetang..(jalan2 kat putrajaya syok gak- sape nak ikot??))


Nasib harini xkuwa g mane2...kalw x..aku xde energy nak study malam ni..this coming monday, i got test for the confirmation..uh..imagine kene hafal sume pasal company..hehehe..aku kan terror...ape ade hal..bukan hape..malas mau bace aje..katil, tilam dan bantal ku dah macam ade megnet yang menarik2 aku untuk baring dan selimut..ekekeke..patutla tadi tidow macam nyenyak je..(ade batuk2 sikit) hujan rupenye kat luwa umah..hihikk..catat rekod la aku tdo..kol 5 baru bangkit..kalaw kat umah ni da kene siram air satu baldi da kot..kakak sy majuk  ngn saya..uh..kalw x leh g umah dia..g jalan2 tgk wayang ke..tgk mission emposibel ke..wah...ruginye gaduh ngn kakak..kakak..sori..


uh..kemalasan...malam ni la study...
chayok emil!

p/s: kaki saket =D



No comments: