Tuesday, December 13, 2011

peluh2 pun saya suke !

wink^^V

saya kunun2nye rajin ke gym petang tadi..nasib g jugak..mule2 macam  xmo g dah....ekekek..ala..ade la lari dalam 1jam..ekekekekke..ala..bukan lari laju2 sangat pun :) lari manje2 je..ade la 2-3km wa lari..hikhik..pencapaian gak tu..tp kalaw g swimming leh swim 10 lap je..tapi masih belum slim ye kawan2..masih belum..saya ulang..masih belum..

ni bukan gambo saye ye..hikhik..
ni bakal body idaman sy dan siti zubaidah..
wah..bestnye kalaw leh slim..hikhik..lame da xslim..(ayat macam penah slim aje plak)
biaw la..ade i kesah..uh..ni nak cite la ni..hari ni turn ladies g gym..tapi tengah2 aku semangat berkobar2 berlari ni..ade la satu mamat ketul2? xla..kicik je..dia soh sy lari laju2..naikkan tredmil tu..kire incline la..aku assume korang paham la..hikhik..dia cakap..cik kak, kalaw nak kurus, kene pakse ni cik kak..
alamak..malunye..mentang2 badan saya ni bam2..dia cakap begitu pula..uwa..malu la saya kan..hape punye pakcik la..ekekeke..padan muke saya..eekeke..tapi ade la nasihat dia yang saya boleh pakai..

Dah lame xbuat sit up..uh..msih boleh lagi ni...sape ade bran mau lawan...
lawan lari jangan la..saya xlarat lari laju2 taw..saya boleh lari saje..boleh lari..maksudnye boleh lari..tp bukan speed la..lari manje2 i pandai la..hikhik..bukan lari kat taman bunge taw..lari kat tempat jogging la..huwaaa,,

wah..lame sey xjogging..swimming pon..mau la..kalaw ade teman tapi mesra yang teman lagi i like...
wah..menggatal la pulak =D

lalalalalala..
-hati senang-



No comments: