Friday, December 9, 2011

uhuk2..

wink^^V
saya batuuukkk...uhuk2..uhuk2...
sian saya,,nasib sy la..xpe...sakit ni  mengurangkan dosa2 kecil..
alhamdulillah..time2 sakit ni la kite baru nak ingt...jage kesihatan la..minum banyak air la..jamu?? xde2
ala..xpe..sikit hari lagi baik la..tp kepada sape yg suke makan jamu tu..hati2 ye..jgn sampai org tau..
hikhik..

tetibe teringat kat hero saya..korang ade hero?
kalaw lelaki mesti nak heroin kan..
kasi cukup tulang rusuk :P


lame da xbace komik n tgk anime ni..uuuu..
rindu plak kat mamat ni..
ichigo! ncem kan?

 sok nak balik kag pas kije..
hihi...da lame xbalik..mau makn best2..

psstt : tadi saya g makan ape taw..g makan posperity ngn kawan saya si siti zubaidah..
hikhik..ke keyel central la kami...=D
memperabiskan duit..adei..fast food je..mau gemok kami nnti..
jgn jeles ye..kepingan daging lembu yang enak disaluti sos lada hitam dan hirisan bawang segar,,
dan kentang yg kerinting..ekekekek..air masam..yg best cume beger je..:X
sabaw ajela..

awk! jum makan same!

uhuk2..batuk2 teruk ni..adei..nak tdo pon susa..uuuu..
padan muke..sape soh makan rambutan..dah batuk..gedik lagi...hah! hambekkoo..



No comments: