Wednesday, December 7, 2011

perangai buruk sy!

wink^^V

baaaachaaakkkk!!!

last wik..3 hari beturut2 wa makan subwey
1. sub yg ade ciken slice
2. sub kegemaran = rosted ciken
3. sub ciken teriyaki..


kalaw keje membazir duit..memang serah kat aku..mane badan aku xprotes..ape lagi..'minggu ni badan aku demam..ekh..opkos la termasuk diri aku sekali..

kejadian makn subwey ni berlaku lepas aku xberapa ingat akan berat badan aku..aahahhaha
lihatlah wajah gembiraku sebelum memakan semua makanan..
^-^

kami bertiga ke pesta buku di shah alam..along abes dalam 306$$$
aku 30++ ain pon 30++
ahahah..naseb aku sayang duit lagi..eheeheh..
kalw x kang nak amik duit dpd mane..
uuuu..
nah! sebakul buku..hambekkaw..
bape tahun baru abes bace..
bhahahah..
pjalanan kami diteruskan dengan ke kedai kain di Jackel shah alam..
mak ai..sane sini harga runtuh..ye ye je..
aku mcm bekenan kat kain songket tu..nanti la beli..murah je..bleh jait kat rumah =D
walaupun xbrape nak cantik kalw aku jahit...
tp puas hati ^^


p/s: perangai buruk adalah sy ni baik hati =D mcm xlogik plk!




No comments: