Friday, December 30, 2011

macam ape je

wink^^V

selamat malam! assalamualaikum...
uh..perh..kukira-kira sudah lame gamaknye saya tidak pergi berenang..
whew..aku pikir aku macam sudah terlupe step2 nak swim..
uh uh..sies beb..
sambil jalan tu pk, camne ea..ceh..masuk kolam...gaya kene ade beb..ceh..kunun2 macho..padahal hanco..
sies beb..huh..lame kot..almost 2-3 month xg swim..werk...kalaw lemas..maluuuuu..tehehhehehehehe...

harini ladies day..kat MBSJ punye swimming pool..klako la plak..
sampai je kat sane..aku da nampak coach aku...adei..ni kalaw lemas mau aku xdtg 2-3 bulan lagi  ni..malu punye pasal..ngehehehehe...ecei..warm uo..okeh2..masih xlupe..hikhik..alhamdulillah..Allah masih sayangkan aku..ceh..keh2..gegel2 kaki aku ni..kuwa je dpd pool..aku dengaw coach aku panggil...adei..misti nak bagi nasihat ni...adei..ade la dalam 20 min dia bebel kat aku..sempat la turunkan ilmu tu..ilmu ni..mcm mane nak buble..macm mane nak free style yg betul2..adei..sabaw aje aku..heheh..pastu mintak pass away..mau solat :P
wah...terasa otot2 kaki ku ini bergerak2..cehh..mcm bangang je =D

coach aku soh datang selalu swim ni..bukan hape..kasi badan ni lembut sket..kuatkan pinggang..stamina..
ceh..aku pon da cakap macm dia je..xmo2...aku xsetanding dia..kurus..kering..ahahahahaha..dia nak kate aku ni gumok xmo la..kang kecikkan hati aku je..trus aku xdtg lagi..heheheh..ade ke cikgu sam tanya awk xbawak bf awk ke...aku gelak je..uh..,,dia puji2 sket..promote aku masuk kelas swim lagi...aku bukan xmo amik..xde mase..kang wiken nak tido..mane ade mase..

pasni aku nak try setiap jumaat misti kene g swimm..
uh..challenge untuk diri sendiri ni..whew,.boley ke tidak xtaw la..
ikut malas mmg xjadik la..ikut kate hati?
tu yg aku slalu buat..





No comments: