Thursday, December 15, 2011

dalam perut ade kupu2..

wink^^V

hihi..samekom..sehat?
xsehat g makan ubat...kalaw xmo makan ubt..lantak la korang..ngahaha...
korang ade masalah berat badan x? susahla..rase macam nak cry je ni..
macam2 da buat..badan asik naik je..(makan banyak! nak cry kunun! pirahhh)
klaka la..pikir2 balik..g gym..tapi melantak macam hape aje..kenape aku ade keebolehan makan yang sangat hebat..korang xde? xpower langsung..wa rilek je...wakakaka..mebi sebab hati senang kot..

dalam perut ade kupu2? bohong...lemak je ade kat perut tu..ngn daging..
hahahah..mane x buncit.. heh..bukan hape..cube korang tgk pix kat bawah ni..kalw kurus sangat..rugi la..daxley nak pakai jeans yg sebelum ni ngam2 choi kat body kite kan..ngahahaha..alasan bangang aje ni kot..


ekh..korang da simpan duit x..
aku kene simpan duit la..sebab pe? nak kawen la..wakakaka..knape? xcaye aku nak kawen?
eh..ingat saya xde orang nak ke? ade la..(tah sape tah)



saya mau k _ _ _ _ _!!!!!
huh..macam mane ni!!!


1 comment:

binboy said...

It proved to be very helpful to me and I am sure to all the commenters here! It's always nice when you can not only be informed, but also entertained! I'm sure you had fun writing this article.I have boon looking everywhere to find the information bout this you know.

share the love subaru